Sposób na reklamę masz 1000 i osiem - skoro Twoim klientem są firmy to na pewno musisz szukać miejsc do których mogą trafić
A. Firmy, które mogą się bezpośrednio zapisać do katalogu - warto wypróbować choćby sprofilowany mailing, telemarketing czy reklamę w google (pod konkretne korzyści), pozycjonowanie.
B. Firmy, które dbają o marketing/pozycjonowanie firm z punktu A. Zawsze to dodatkowy link czy przekierowanie do oferty klienta. Na pewno będą tu różnego rodzaju fora i sieci społecznościowe.
Na koniec działania dodatkowe, które dają Ci mniej bezpośredni ruch - czyli tworzenie wartościowych treści, które mogą być przydatne Twoim odbiorcom, działania w social media, pozyskiwanie partnerów (mogą dać np. rabat na jakąś usługę dla zarejestrowanych użytkowników).
Aha, i oczywiście moderacja oraz dbanie aby katalog był czysty jak łza.
Generalnie możesz robić dużo, ale... musisz wszystko kontrolować. Pamiętaj o tym.
Użytkownik TomaszEM edytował ten post 23 lipca 2014 - 17:21