Skocz do zawartości

Zdjęcie

Linux - Server na Raspberry Pi + Kamera usb

Linux Serwer Raspberry Pi Kamera Usb www ftp html stream

7 odpowiedzi w tym temacie
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Kage

    Nowy użytkownik

  • 14 postów
    • Czas spędzony online: 12h 9m 55s
-4
Neutralna

Napisano 05 lutego 2015 - 00:49

#1

Cześć, 

Nie znalazłem odpowiedniego działu, a chce sie dowiedziec, jak najlepiej i najłatwiej zrealizować pomysl.
Mianowicie chce postawic serwer www na jakims Linuxie w Raspberry Pi a nastepnie na serwerze postawic strone www ze streamem, z kamery usb podpiętej do Raspberr. Do tego jakis soft ktory pozwoli robic zdjecia podczas wykrycia przez kamerę ruchu i wysyłanie ich na email lub do DropBox'a.

Ps. IP moge miec zewnętrzny wiec to jeden problem mniej. No ale jestem zielony jesli chodzi o Linuxa i Raspberry Pi

Mam nadzieje ze cos mi doradzicie :)


  • 0

unbreak

    WT Elite

  • 1 937 postów
    • Czas spędzony online: 27d 8h 43m 36s
506
Znakomita!
  • Location/home/unbreak

Napisano 05 lutego 2015 - 09:18

#2

Musi być Linux i RaspberryPi? Bo jak nie to wystarczy niemal każda karmerka IP, one mają takie funkcje wystarczy tylko podpiąć.


  • 0

webDeveloper


JJay

    Stary wyjadacz

  • 199 postów
    • Czas spędzony online: 5d 9h 38m 21s
19
Dobra
  • LocationCieszyn > Łódź

Napisano 05 lutego 2015 - 13:04

#3

Co nie co nt. kamer RPi -> http://elinux.org/RPi_USB_Webcams


  • 0

Kage

    Nowy użytkownik

  • 14 postów
    • Czas spędzony online: 12h 9m 55s
-4
Neutralna

Napisano 05 lutego 2015 - 17:35

#4

No może byc kamera IP za 260zł (Ale ona sama w sobie chyba tez tylko w sieci lokalnej, zeby stremować na www to tez trzeba by cos z tym zrobic)

Moze tez być wizjer z kamera za 800zł 

 

Ale chciał bym cos takiego zrobic samemu na Raspberry przy okazji ogarnac jakies podstawy pracy w Linux, Stawiania serwera itd.