Hej. Ostatni założyłem nowe konto pocztowe na swoim serwerze z progreso.pl i maile z neigo wysyłane trafiają do spamu w Gmailu.
Podpowie ktoś, jak to przetestować i spróbować naprawić? Zapewne jakieś sprawdzanie serwera na blacklisted itd.
A potem może jakaś konfiguracja pomoże?
Napisano 06 czerwca 2014 - 22:36
Napisano 07 czerwca 2014 - 17:57
Do spamu trafiają maila wysłane via php (jakiś smtp, mail() etc.) czy za pomocą webmaila?
Pierwsze co to pisz do hostera, on powinien odpowiadać za taki błąd - bo śmiało można to nazwać błędem. Puść mi maila z tamtej skrzynki na mój mail (z profilu) podejrzę co tam w nagłówkach jest, czy wszystko się zgadza.
webDeveloper
Napisano 07 czerwca 2014 - 20:18
Nagłówki wyglądają raczej OK. Return-path ok. Zastanowiłbym się czy tutaj nie leży przyczyna:
Received: from unknown (HELO poczta.progreso.pl) ([email protected]@xx.xx.xxx.249)
zaXowałem poufne informacje - rozchodzi się o 'from unknown'.
Dziwnie też wygląda:
X-Google-DKIM-Signature: ...
Co sugerowałoby że email został wysłany poprzez Google Apps, a nie webmail prestigo
Na Twoim miejscu bym pisał do prestigo, a później do rejestratora domeny.
webDeveloper
Napisano 22 lipca 2014 - 12:07
Rzuci ktoś okiem na te nagłówki?
Received: (qmail 13403 invoked from network); 22 Jul 2014 10:59:00 -0000 Received: from unknown (HELO p32b.progreso.pl) (77.79.244.42) by p32.progreso.pl with SMTP; 22 Jul 2014 10:59:00 -0000 Received: (qmail 13399 invoked from network); 22 Jul 2014 10:58:59 -0000 Received: from unknown (HELO poczta.progreso.pl) (maciej@[email protected]) by p32.progreso.pl with ESMTPA; 22 Jul 2014 10:58:59 -0000 MIME-Version: 1.0 Content-Type: multipart/alternative; boundary="=_8dabf7d222d58add1bd81916536b4ba0" Date: Tue, 22 Jul 2014 12:58:59 +0200 From: Katarzyna Kicia-Dudek <[email protected]> To: [email protected] Subject: XX Organization: XXX Return-Receipt-To: Maciej XX <[email protected]> Disposition-Notification-To: Maciej XXX <[email protected]> Message-ID: <[email protected]> X-Sender: [email protected] User-Agent: Roundcube Webmail/RCMAIL_VERSION --=_8dabf7d222d58add1bd81916536b4ba0 Content-Transfer-Encoding: 8bit Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Napisano 22 lipca 2014 - 13:48
A pisałeś do prestigo?
Nie widzę nigdzie w nagłówku return-path, co może być przyczyną. Dodaj go do headera.
EDIT: Acha, bo to wysłane z webmaila, to nie dodasz tego Pisz do prestigo, to jest w ich kwestii żeby maile wysyłane z ich serwera nie trafiały do spamu.
Użytkownik unbreak edytował ten post 22 lipca 2014 - 13:49
webDeveloper
Napisano 23 lipca 2014 - 09:02
Nic z tym nie zrobisz. Gmail klasyfikuje sporo serwerów pocztowych hostingodawców jako spam.
Sam możesz co najwyżej dodać do swojego konta filtr albo adres mailowy jako nowy kontakt i nic ponad to.
Napisano 23 lipca 2014 - 09:59
Nic z tym nie zrobisz. Gmail klasyfikuje sporo serwerów pocztowych hostingodawców jako spam.
Sam możesz co najwyżej dodać do swojego konta filtr albo adres mailowy jako nowy kontakt i nic ponad to.
Spoko.
Progreso odpisało, że nie sa na liscie banow itd. Domena tez spoko. Z czasem powinno sie poprawic.
Dzieki za info
Napisano 11 sierpnia 2014 - 11:02
Też miałem problem z gmail na kilku hostingach- jest to wyłącznie kwestia firmy.
W netdc (gdzie jestem aktualnie) też pojawił się problem, coś porobili i od tamtego czasu maile trafiają do odbiorczej.
Na Twoim miejscu pomęczyłbym progreso, bo jakby nie patrzeć dużo osób ma gmaila.
Napisano 11 sierpnia 2014 - 16:26
Też miałem problem z gmail na kilku hostingach- jest to wyłącznie kwestia firmy.
W netdc (gdzie jestem aktualnie) też pojawił się problem, coś porobili i od tamtego czasu maile trafiają do odbiorczej.
Na Twoim miejscu pomęczyłbym progreso, bo jakby nie patrzeć dużo osób ma gmaila.
Było tak jak odpisali, więc luz Akurat do ludzie z progreso.pl mam zaufanie i fajnie się z nimi dogaduję.
Napisano 21 stycznia 2015 - 05:36
Aby nie zakładać nowego tematu:
w firmie wysyłamy maile na tej samej domenie pomiedzy pracownikami, i maile czasem dochodzą normalnie, a czasem jako "spam" gdize szukać przyczyny?
--
Jakieś takie moje wypociny: słupskie pogaduchy
Napisano 22 stycznia 2015 - 09:43
1. Filtry w kliencie poczty - można łatwo sprawdzić, wziąc takiego maila który trafia do spamu, usuwać po słowie i wysyłać, aż nie trafi do spamu
2. U dostawcy usług.
webDeveloper
Napisano 22 stycznia 2015 - 18:40
1. Filtry w kliencie poczty - można łatwo sprawdzić, wziąc takiego maila który trafia do spamu, usuwać po słowie i wysyłać, aż nie trafi do spamu
2. U dostawcy usług.
Dzięki
--
Jakieś takie moje wypociny: słupskie pogaduchy
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: progreso.pl, mail, spam, folder spam
Domeny i hosting →
Hosting →
Oferty firm hostingowych →
PROSERWER.pl - nowe pakiety do zadań specjalnychNapisany przez proserwer.pl, 26 cze 2020 hosting, mail, php |
|
|||
Technologie webowe - tworzenie stron www →
Systemy CMS →
WordPress →
Jak zabezpieczyć WordPressa przed spamemNapisany przez Bart, 16 cze 2014 wordpress, spam |
|
|||
Domeny i hosting →
Hosting →
Opinie o progreso.plNapisany przez studenciak, 06 sie 2013 progreso.pl, opinie, progreso i 6 więcej |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych