Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Początki w zarabianiu, czy warto zaczynać już zacząć


1 odpowiedź w tym temacie
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
testerius

    Użytkownik

  • 77 postów
    • Czas spędzony online: 2d 8h 52m 2s
6
Neutralna

Napisano 27 października 2014 - 19:25

#1
Cześć, chciałbym się zapytać o to w jaki sposób zacząć zarabiać na tworzeniu stron, ponieważ od pewnego czasu zastanawiam się nad tym, ale nie wiem w jaki sposób mógłbym zacząć, na co zwrócić uwagę i czy w ogóle jest sens zaczynać.
 
Ogólnie nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie. Jedynie dla kogoś zrobiłem stronę pod pewną gre, ale to tylko dzięki mojej chęci pomocy developerom i uwielbienia owej gry (oczywiście za darmo). ;) Oprócz tego wszystkie projekty, które zrobiłem były w ramach nauki. Trudno jest mi określić swój poziom znajomość danych technologii, raptem zrobiłem kilka stronek na Bootstrapie, ostatnio wróciłem do projektowania w PS i ogólnie nie wiem czy brać się za kolejny design w Photoshopie (jakiś losowy), kodować coś, czy może zająć się zupełnie czymś innym. W sumie zastanawiam się czy jest sens bawić się w PS, czy sam frontend, choć przyznam, że jeszcze backend wypadałoby również ogarnąć (jakiś Python/Django, PHP do WordPressa), ale z drugiej strony ogarnąć to wszystko na przyzwoitym poziomie...
 
Myślałem nad tworzeniem stron konkretnie pod te serwisy: 
 
Macie może doświadczenie z tymi marketami?
 
Może moglibyście mi coś polecić, doradzić i powiedzieć jak wy zaczynaliście, co wtedy umieliście itd. Z drugiej strony w sumie nie wiem czy budować już portfolio czy robić jakieś "randomowe" projekciki do szuflady...

  • 0

marekkuc

    Nowy użytkownik

  • 21 postów
    • Czas spędzony online: 1h 1m 4s
0
Neutralna

Napisano 11 listopada 2014 - 22:35

#2

wybierz jedną specjalizację i codziennie się rozwijaj w tym kierunku, a nie rozmieniaj się na drobne i trać czas. 


  • 0





Podone tematy Collapse

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0