Skocz do zawartości

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Gra na windows phone oraz strona

gra na windows phone darmowa gra strona internetowa gra na wp

8 odpowiedzi w tym temacie
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
rwd5

    Nowy użytkownik

  • 4 postów
2
Neutralna

Napisano 06 lutego 2015 - 17:32

#1

Hej,
razem z kolegą w ramach projektu na informatykę w liceum mieliśmy za zadanie wykonać stronę internetową + aplikacje mobilną, tudzież grę. Utworzyliśmy projekt http://tappysquares.com - prosta darmowa gierka na Windows Phone, razem ze stronką, na której są podstawowe informacje, rankingi i pobieranie. Prosimy o ocenę ewentualne uwagi, pomysły.
 
Pozdrawiamy
 
P.S. Do gry chcemy dodać wkrótce aktualizacje poprawiające grę, ale jak to mówią "nie od razu Kraków zbudowano", a przy okazji wiele się uczymy :-)


  • 0

JJay

    Stary wyjadacz

  • 199 postów
    • Czas spędzony online: 5d 9h 38m 21s
19
Dobra
  • LocationCieszyn > Łódź

Napisano 06 lutego 2015 - 17:40

#2

Menu mogło by przesuwać razem ze scrollowaniem, lub przynajmniej pojawiać się stopniowo.


  • 0

zonic

    WT Elite

  • 2 911 postów
    • Czas spędzony online: 134d 2h 28m 23s
472
Znakomita!
  • LocationToruń

Napisano 06 lutego 2015 - 18:24

#3

Menu mogło by przesuwać razem ze scrollowaniem, lub przynajmniej pojawiać się stopniowo.

Czepiasz się :)

Bardzo fajny projekt, przyjemna strona :) Apki nie testowałem, bo nie mam WP ;)
Szacun dla Was. W dobrym momencie zaczynacie startupowe życie :) Brnijcie w to dalej i będzie ok.


  • 0

rwd5

    Nowy użytkownik

  • 4 postów
2
Neutralna

Napisano 06 lutego 2015 - 20:02

#4

@JJay

Menu idzie dalej ze scrollowaniem, jaką masz przeglądarkę? masz włączoną obsługę JSów?

 

@zonic

Dziękujemy za pozytywne słowa, jak apka spodoba się na Windows Phone postaramy się zrobić podobną na Androida :-)


  • 0

JJay

    Stary wyjadacz

  • 199 postów
    • Czas spędzony online: 5d 9h 38m 21s
19
Dobra
  • LocationCieszyn > Łódź

Napisano 06 lutego 2015 - 20:25

#5

Chrome, tak. Jako developer zawsze mam włączone JS  <_<

Menu pojawia się nad sekcją "O grze" gdy klikam link z menu.
A gdy scrolluje pojawia mi się na tytule sekcji, jest jakieś przejście ale dopiero od początku sekcji.


  • 0

rwd5

    Nowy użytkownik

  • 4 postów
2
Neutralna

Napisano 06 lutego 2015 - 20:56

#6

A ok i tak miało w zamyśle działać, robienie przejścia od początku jakoś mi nie pasowało, bo zasłaniało ten header na górze . To szczegół :P

 

P.S. Przepraszam za pytanie o JS'a, ale on po prostu odpowiada za rozkminienie w którym momencie menu się pojawia, więc mógł być jedną z przyczyn :-)


  • 2

rwd5

    Nowy użytkownik

  • 4 postów
2
Neutralna

Napisano 16 lutego 2015 - 10:55

#7

Dodaliśmy sporą aktualizację gry - wprowadziliśmy poziomy trudności, a także nowy tryb "survival". Dodaliśmy również możliwość przesyłania wyniku wraz z nickname'em. Zmieniliśmy także sposób odmierzania czasu, z cyfrowego zegarka na taki "progress bar".


  • 0

CarpeDiem

    Nowy użytkownik

  • 10 postów
    • Czas spędzony online: 30m 57s
1
Neutralna

Napisano 16 lutego 2015 - 14:57

#8

Bardzo interesujące ! Projekt bardzo ładny i przejrzysty, macie do tego to coś :)

Tak jak zonic napisał, brnijcie w to dalej! Życzę sukcesów i powodzenia  ;)


  • 0

Zimistrz

    Stary wyjadacz

  • 465 postów
    • Czas spędzony online: 14d 2h 42m 38s
116
Znakomita!

Napisano 06 marca 2015 - 11:15

#9

Dodaliśmy sporą aktualizację gry - wprowadziliśmy poziomy trudności, a także nowy tryb "survival". Dodaliśmy również możliwość przesyłania wyniku wraz z nickname'em. Zmieniliśmy także sposób odmierzania czasu, z cyfrowego zegarka na taki "progress bar".

Ugryzłem poprawioną wersję. Jak widzę włochy rządzą w statystykach ;)

Dwie rzeczy:

1. zarządzanie dźwiękiem

powinna być wajcha do ściszania, jest tylko on/off.
Dźwięk mam dość wysoko ustawiony, a wyłączenie dźwięku pozbawia mnie tego bodźca informującego czy wcisnąłem kwadracik

2. tolerancja naciskania

jest problem w lumiach 730/735, bo z ekranem za folią (chyba nawet nie tylko z ww modelami lumii) często z wyjściem z ekranu blokady są jajca.
Jest spory cellspacing między komórkami i jeśli to prawda, że nie jest on brany pod uwagę, to zwiększcie tolerancję wielkości wciskanych pól. Może nawet i kilka px (czy jakich wartości tam używacie) aby wykroczyć nieco ponad szerokość komórki i pustej przestrzeni.
To dotyczy również małych wyświetlaczy, jeśli ruszycie z wersją droidalną.

 

Może jakiś efekt przejścia ? Testowaliście jak się sprawdza jednoczesny fade in/out nowej/starej planszy ?

 

ps. strona ok, co prawda obrzydliwy flatstandard, ale przejrzystość to podstawowy atut


  • 0





Podone tematy Collapse

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych