Skocz do zawartości

Zdjęcie

Simple Hosting - Podwajamy przestrzeń

Hosting WordPress SSD Plesk SiXwishlist

28 odpowiedzi w tym temacie
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
SiXwishlist

    Stary wyjadacz

  • 147 postów
    • Czas spędzony online: 8d 6h 42m 30s
39
Bardzo dobra
  • LocationGreat Britain

Napisano 16 marca 2015 - 16:22

#1

Dobra wiadomość !!!

Mamy przyjemność ogłosić pewne zmiany dla planów hostingowych na SiXwishlist, Podwajamy przestrzeń dla "Simple Hosting" :

UP1 - było 1GB  teraz wynosi 2GB
UP2 - było 2GB teraz wynosi 4GB
Up3 - było 3GB teraz wynosi 6GB
UP4 - było 4GB teraz wynosi 8GB
UP5 - było 5GB teraz wynosi 10GB
UP6 - było 6GB teraz wynosi 12GB
UP7 - było 7GB teraz wynosi 14GB
UP8 - było 8GB teraz wynosi 16GB
UP9 - było 9GB teraz wynosi 18GB
UP10 - było 10GB teraz wynosi 20GB

http://sixwishlist.com/ - Total freedom


  • 3

zonic

    WT Elite

  • 2 911 postów
    • Czas spędzony online: 134d 2h 28m 23s
472
Znakomita!
  • LocationToruń

Napisano 16 marca 2015 - 20:15

#2

Dobre posunięcie.

PS: Normalnie bym się wkurzył za takie linkowania. Ale w sumie co mi tam :)


  • 0

SiXwishlist

    Stary wyjadacz

  • 147 postów
    • Czas spędzony online: 8d 6h 42m 30s
39
Bardzo dobra
  • LocationGreat Britain

Napisano 16 marca 2015 - 20:29

#3

Dobre posunięcie.

PS: Normalnie bym się wkurzył za takie linkowania. Ale w sumie co mi tam :)

Dziękuję za opinię, natomiast co do samych linków nie wypadało napisać o czymś bez wskazania konkretnego miejsca ,którego dotyczy zmiana. Fakt podwojenia powierzchni wynikał z wielu sytuacji w których użytkownicy/klienci zmieniali usługi np z 1GB czy 2GB na większe. Takie operacje pochłaniają strasznie dużo czasu od strony wyjaśnienia takich zmian i sposobie ich działania. Przygotowujemy usługę ,która będzie skalowana automatycznie o wytyczne podane podczas zakupu. Powierzchnia wyjściowa 1GB i transfer wyjściowy 1GB i 1 domena. Każde przekroczenie tych parametrów będzie generowało fakturę na koniec miesiąca według tabeli rozliczeń. Praktycznie nasza nowa platforma jest już na ukończeniu ale ze względu na spore zamieszanie związane z wdrażaniem oferty serwerów dedykowanych ,która jest już opóźniona wprowadzamy drobne zmiany ofertowe dotyczące innych usług. Jeszcze raz dziękuję za wyrozumiałość co do linków.


  • 0

krzysiek_web

    Użytkownik

  • 63 postów
    • Czas spędzony online: 3d 19h 56m 32s
6
Neutralna

Napisano 17 marca 2015 - 08:38

#4

Ooo widzę że dla obecnych kont zmiana także "weszła w życie" ;) +1


  • 0

webKS - Wdrożenia stron i sklepów Internetowych.
Usługi Informatyczne 'webKS'.


unbreak

    WT Elite

  • 1 937 postów
    • Czas spędzony online: 27d 8h 43m 36s
506
Znakomita!
  • Location/home/unbreak

Napisano 17 marca 2015 - 09:34

#5

Kurde, przestrzeń to akurat dla mnie najmniejszy 'problem' także dalej nie zmieniam firmy :D Zwłaszcza że w aktualnej dzięki samym poleceniom wychodzi mi wszystko za free :)


  • 0

webDeveloper


zonic

    WT Elite

  • 2 911 postów
    • Czas spędzony online: 134d 2h 28m 23s
472
Znakomita!
  • LocationToruń

Napisano 17 marca 2015 - 11:01

#6

Kurde, przestrzeń to akurat dla mnie najmniejszy 'problem' także dalej nie zmieniam firmy :D Zwłaszcza że w aktualnej dzięki samym poleceniom wychodzi mi wszystko za free :)

DO?


  • 0

SiXwishlist

    Stary wyjadacz

  • 147 postów
    • Czas spędzony online: 8d 6h 42m 30s
39
Bardzo dobra
  • LocationGreat Britain

Napisano 17 marca 2015 - 11:48

#7

Kurde, przestrzeń to akurat dla mnie najmniejszy 'problem' także dalej nie zmieniam firmy :D Zwłaszcza że w aktualnej dzięki samym poleceniom wychodzi mi wszystko za free :)

 A co jest ewentualnym problemem?

Ooo widzę że dla obecnych kont zmiana także "weszła w życie" ;) +1

Zawsze staramy się by obecni klienci nie tracili na usługach w przypadku zmian oferty. Może nie wszystkie zmiany aktywowane są automatycznie bo czasem jest to niemożliwe ale wystarczy do nas napisać i usługa jest korygowana. Wprowadzenie podwojenia powierzchni usługi Simple Hosting dla wszystkich klientów zostało zakończone jako proces o 3:00 nad ranem ale zdarzyło się nam ,że kilka storage trzeba było powiększyć manualnie.     


  • 0

unbreak

    WT Elite

  • 1 937 postów
    • Czas spędzony online: 27d 8h 43m 36s
506
Znakomita!
  • Location/home/unbreak

Napisano 18 marca 2015 - 14:15

#8

 

 

DO?

DO? :D

 

 

 

A co jest ewentualnym problemem?

W sumie to nic nie jest problemem, jestem zadowolony z aktualnego hostera, brakuje mi w sumie 3 rzeczy:

1. Możliwości zgrabnego ustawiania z panelu crona (tylko ssh);

2. Tworzenia różnych dostępów do bazy (jeden login i hasło wspólne do wszystkich baz dla jednego konta);

3. Tworzenia niezależnych kont pocztowych (jedno konto - np 'unbreak' - dotyczy wszystkich przypisanych domen);


  • 0

webDeveloper


SiXwishlist

    Stary wyjadacz

  • 147 postów
    • Czas spędzony online: 8d 6h 42m 30s
39
Bardzo dobra
  • LocationGreat Britain

Napisano 18 marca 2015 - 14:37

#9

DO? :D

 

W sumie to nic nie jest problemem, jestem zadowolony z aktualnego hostera, brakuje mi w sumie 3 rzeczy:

1. Możliwości zgrabnego ustawiania z panelu crona (tylko ssh);

2. Tworzenia różnych dostępów do bazy (jeden login i hasło wspólne do wszystkich baz dla jednego konta);

3. Tworzenia niezależnych kont pocztowych (jedno konto - np 'unbreak' - dotyczy wszystkich przypisanych domen);

1. Cron dostępny w panelu

cron_55097e4701274.png

2. Możliwość przypisania tego samego użytkownika do wszystkich baz danych

db_55097e4701202.png

3. Nie wiem czy rozumiem ale opcji jest kilka począwszy od przypisania jednego konta gdy np nie istnieje adres email a skończywszy na tworzeniu niezależnych przekierowań w panelu Plesk i Webmail +  tworzenie użytkowników wirtualnych.

mail_55097e47012d0.png


  • 0

zonic

    WT Elite

  • 2 911 postów
    • Czas spędzony online: 134d 2h 28m 23s
472
Znakomita!
  • LocationToruń

Napisano 18 marca 2015 - 14:39

#10

DO - DigitalOcean :) Myślałem, że skumasz, bo jesteś fanem :)


  • 0

SiXwishlist

    Stary wyjadacz

  • 147 postów
    • Czas spędzony online: 8d 6h 42m 30s
39
Bardzo dobra
  • LocationGreat Britain

Napisano 18 marca 2015 - 14:42

#11

Nie tyle że fanem ale mamy wydzielone środowisko , którym zarządzamy z naszego panelu ;)

To jest jedna z przyczyn że pomimo korzystania z DO mamy nielimitowany transfer na VPS/Cloud.


  • 0

unbreak

    WT Elite

  • 1 937 postów
    • Czas spędzony online: 27d 8h 43m 36s
506
Znakomita!
  • Location/home/unbreak

Napisano 18 marca 2015 - 14:45

#12

W DO można robić wszystko, więc chodzi mi o innego hostera :) Z DO korzystam tylko przy szybkich, krótkich projektach :)

@SiXwishlist no to ładnie, macie okres testowy?


  • 0

webDeveloper


SiXwishlist

    Stary wyjadacz

  • 147 postów
    • Czas spędzony online: 8d 6h 42m 30s
39
Bardzo dobra
  • LocationGreat Britain

Napisano 18 marca 2015 - 14:58

#13

Polub nasz profil: https://www.facebook.com/SiXwishlist zarejestruj się a otrzymasz £1 kredytu na koncie. Kupując usługę pomijasz sposób płatności i należność zostanie pobrana automatycznie z kredytu. Taka opcja dotyczy usługi UP1 której powierzchnia obecnie wynosi 2GB bez limitu transferu. Oczywiście zakładając weryfikacje konto masz aktywowane do 30 min w zależności kto w danej chwili jest na wsparciu. Przy normalnych płatnościach aktywacja usługi jest automatyczna do 120 sekund z możliwością zwrotu kwoty do 90 dni jeżeli nie spełniamy obietnicy w odniesieniu do parametrów oznaczonych jako oferta na naszej stronie.

Pewnie mi się oberwie od zonic za linki ;)


  • 0

zonic

    WT Elite

  • 2 911 postów
    • Czas spędzony online: 134d 2h 28m 23s
472
Znakomita!
  • LocationToruń

Napisano 18 marca 2015 - 15:56

#14

@up 
ostatnio zmieniłem linki na nofollow. Jestem ciekaw, czy przyniesie to jakiś efekt


  • 0

SiXwishlist

    Stary wyjadacz

  • 147 postów
    • Czas spędzony online: 8d 6h 42m 30s
39
Bardzo dobra
  • LocationGreat Britain

Napisano 18 marca 2015 - 16:03

#15

@up 
ostatnio zmieniłem linki na nofollow. Jestem ciekaw, czy przyniesie to jakiś efekt

chyba jednak nie przyniosło ;)


  • 0

zonic

    WT Elite

  • 2 911 postów
    • Czas spędzony online: 134d 2h 28m 23s
472
Znakomita!
  • LocationToruń

Napisano 18 marca 2015 - 18:22

#16

chyba jednak nie przyniosło ;)

Zmieniłem to wczoraj :) 


  • 0

zlotowinfo
0
Neutralna

Napisano 26 marca 2015 - 10:27

#17

1. hosting słaby, nie wytrzymywał prostego czatu

2. UWAGA na słowa krytyki na forum usuną wam konto

3. zrobicie błąd na stronie i wygeneruje się im dużo logów
ostrzeżenie, że następnym razem usuną wam konto

4. kłamią że zwracają całość wpłaconej kwoty, zamiast anulować płatność, wykonali kolejną
zatem zamiast zwrotu 1£ doszło: 0,76£


  • 0

SiXwishlist

    Stary wyjadacz

  • 147 postów
    • Czas spędzony online: 8d 6h 42m 30s
39
Bardzo dobra
  • LocationGreat Britain

Napisano 26 marca 2015 - 13:20

#18

1. hosting słaby, nie wytrzymywał prostego czatu

2. UWAGA na słowa krytyki na forum usuną wam konto

3. zrobicie błąd na stronie i wygeneruje się im dużo logów
ostrzeżenie, że następnym razem usuną wam konto

4. kłamią że zwracają całość wpłaconej kwoty, zamiast anulować płatność, wykonali kolejną
zatem zamiast zwrotu 1£ doszło: 0,76£

Dzień dobry
Postaram się odpowiedzieć na te zabawne zarzuty , które napisał na forum użytkownik "zlotowinfo/kori" . Szczerze to nawet w firmie robiliśmy zakłady kiedy i gdzie coś naskrobie.
Patrząc na punkt pierwszy z ulgą mogę śmiało powiedzieć ,że świadomie wypowiedziana usługa świadczyła jedynie o braku podstawowej wiedzy w zakresie PHP o której świadczył kod z epoki "przedpotopowej" , obsługi CloudFlare  i sposobu zarządzania usługą przez tego konkretnego użytkownika. Zastosowanie odświeżania funkcji co 15 sekund po stronie serwera i przeglądarki klientów było zabawnym doświadczeniem.
Punkt drugi pominę bo nawet go nie rozumiem zważywszy na fakt że nie jesteśmy właścicielami forum i podejrzewam że wynikał z pośpiesznego kopiuj/wklej na wielu forach lub z przyczyny pisania bzdur , których forma jest daleka od prawdy.
Na temat punktu trzeciego powiem hm, cóż z reguły jak ktoś nie posiadając wiedzy w zakresie PHP wykona zawartość , która wygeneruje 11GB logów gdy konto ma 1GB powierzchni było by z naszej strony dziwne jeżeli nie powiadomimy o tym fakcie klienta z ostrzeżeniem. Patrząc na tę konkretną osobę z racji wcześniej napisanej treści przez moją osobę odnośnie wiedzy wyznaczyliśmy zakres konsekwencji. Jak najbardziej usunięcie konta jest na miejscu ale w innej firmie działa to z automatu. Przepraszam więc w imieniu całego zespołu że nie usunęliśmy go natychmiast.
Punk czwarty jest najfajniejszy. Użytkownik "zlotowinfo/kori" skorzystał z promocji w zeszłym roku gdzie za kwotę £1 otrzymał usługę na dwa lata. W tym okresie nasze usługi nie posiadały zwrotu pełnej kwoty do 90 lecz zaledwie 7 dni. O ile pamiętam raz już proponowałem zwrot osobiście na jednym z for ale klient odmówił i ten fakt miał miejsce po kilku dniach od rejestracji.
Wracając więc do faktu że klient nie kwalifikował się do zwrotu mimo wszystko otrzymał dokładnie kwotę jaką my otrzymaliśmy po odliczeniu wszystkich kosztów dotyczących transakcji.
Podsumowując ten konkretny przypadek przegrałem zakład ale cieszy jednak fakt mojej osobistej decyzji ,że już dawno powinienem tę usługę wymówić a pisanie przez klienta w panelu wsparcia treści typu jak to zrobimy to będzie pisał na forum negatywne opinie jedynie to przyspieszyło.
Użytkowniku "zlotowinfo/kori" jak napisałem już raz napiszę kolejny: "nie załatwiaj się tam gdzie jesz" .
Miłego dnia
Tomek


  • 0

unbreak

    WT Elite

  • 1 937 postów
    • Czas spędzony online: 27d 8h 43m 36s
506
Znakomita!
  • Location/home/unbreak

Napisano 26 marca 2015 - 13:38

#19

No moim zdaniem straszenie klienta "usuniemy wam konto", bez względu na to czy się zna na PHP, czy się nie zna, to imo lekka przesada. Hosting powinien być tak skonfigurowany że jeżeli jakiś skrypt przekroczy parametry danego pakietu to jest po prostu przerywany/blokowany/etc. 

 

IMO bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta, to nie Wasza sprawa czy klient zna PHP czy nie. Wasza w tym głowa żeby najmniej wydajny, jebiący* wszystkie co się da skrypt został zablokowany/przerwany. Dlatego też m.in. własnie wolę hosting ten który mam aktualnie, każde takie potknięcie w skrypcie kończy się jego zablokowaniem i informacją od obsługi z grzeczną prośbą o jego poprawienie/usunięcie.

 

Straciliście w moich oczach.

 

* przepraszam za wulgaryzm ale chciałem oddać moc tego słowa.


  • 0

webDeveloper


SiXwishlist

    Stary wyjadacz

  • 147 postów
    • Czas spędzony online: 8d 6h 42m 30s
39
Bardzo dobra
  • LocationGreat Britain

Napisano 26 marca 2015 - 13:43

#20

No moim zdaniem straszenie klienta "usuniemy wam konto", bez względu na to czy się zna na PHP, czy się nie zna, to imo lekka przesada. Hosting powinien być tak skonfigurowany że jeżeli jakiś skrypt przekroczy parametry danego pakietu to jest po prostu przerywany/blokowany/etc. 

 

IMO bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta, to nie Wasza sprawa czy klient zna PHP czy nie. Wasza w tym głowa żeby najmniej wydajny, jebiący* wszystkie co się da skrypt został zablokowany/przerwany. Dlatego też m.in. własnie wolę hosting ten który mam aktualnie, każde takie potknięcie w skrypcie kończy się jego zablokowaniem i informacją od obsługi z grzeczną prośbą o jego poprawienie/usunięcie.

 

Straciliście w moich oczach.

 

* przepraszam za wulgaryzm ale chciałem oddać moc tego słowa.

Czy ty wiesz kto był naszym klientem? Jak byś wiedział to byś tak nie pisał. Nie wiesz co się działo ale mieliśmy wszyscy po prostu serdecznie dość. Problem związany z błędami w skrypcie + zabezpieczenia powodował niepoprawne działanie usługi gdzie inne firmy ten fakt olewają. 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Hosting, WordPress, SSD, Plesk, SiXwishlist

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych