Skocz do zawartości

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Nowe logo DPD


6 odpowiedzi w tym temacie
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
zonic

    WT Elite

  • 2 911 postów
    • Czas spędzony online: 134d 2h 28m 23s
472
Znakomita!
  • LocationToruń

Napisano 24 marca 2015 - 20:05

#1

Firma kurierska DPD, której przedstawiać nie trzeba, przeszła właśnie rebranding.

Jak Wam się podoba nowy wizerunek? Poniżej odświeżone logo:
rebranding-nowe-logo-dpd.jpg

 

grafika: brandingmonitor.pl

Więcej informacji: http://brandingmonit.../nowe-logo-dpd/


  • 0

writen

    Stary wyjadacz

  • 458 postów
    • Czas spędzony online: 29d 22h 59m 44s
133
Znakomita!

Napisano 25 marca 2015 - 00:16

#2
Dla osoby, która chce po prostu coś wysłać logo nie ma żadnego znaczenia. Dla mnie też nie ma. Mogliby mieć nawet kutasa w logo byleby świadczyli usługi na jak najwyższym poziomie.

Od strony graficznej żadna rewelacja. Komuś z góry znudziło się stare to kazał zrobić nowe. Tylko po co? Wartość marketingowa jest znikowa. W takiej firmie wizerunek budują ludzie, a nie obrazki.

Wysłane z telefonu.
  • 0

logo-green-dark.png


unbreak

    WT Elite

  • 1 937 postów
    • Czas spędzony online: 27d 8h 43m 36s
506
Znakomita!
  • Location/home/unbreak

Napisano 25 marca 2015 - 07:53

#3

Nawet fajne.


  • 0

webDeveloper


krzysiek_web

    Użytkownik

  • 63 postów
    • Czas spędzony online: 3d 19h 56m 32s
6
Neutralna

Napisano 26 marca 2015 - 09:33

#4

Zdecydowanie gorzej niż w starej wersji.


  • 0

webKS - Wdrożenia stron i sklepów Internetowych.
Usługi Informatyczne 'webKS'.


zonic

    WT Elite

  • 2 911 postów
    • Czas spędzony online: 134d 2h 28m 23s
472
Znakomita!
  • LocationToruń

Napisano 26 marca 2015 - 17:06

#5

Ten efekt sześcianu jest tak oklepany, że szkoda gadać. Logo ogólnie ładne. Tutaj ta paczka pasuje. Ale neistety słabo z unikalnością i rozpoznawalnością imo.


  • 0

Zimistrz

    Stary wyjadacz

  • 465 postów
    • Czas spędzony online: 14d 2h 42m 38s
116
Znakomita!

Napisano 20 kwietnia 2015 - 10:09

#6

Komuś z góry znudziło się stare to kazał zrobić nowe. Tylko po co? Wartość marketingowa jest znikowa. W takiej firmie wizerunek budują ludzie, a nie obrazki.

Wysłane z telefonu.

Dyrektorek marketingu zauważył modę na odświeżanie brandów, forsował i forsował aż przeforsował pomysł "u góry", a rada wybrała i zatwierdziła najgorszy z projektów. Bo dała się urobić w marketingowy bełkot który jej przedstawiono.

Bo nie wierzę że to najlepsze co mógł zaproponować lippincott.

Wystarczyło zapytać 10 pracowników z każdego szczebla, który projekt najbardziej się podoba. A to co wybrano jest przyszłą masakrą dla tych, którzy będą oklejać gabloty na przetłoczeniach, a dla pracowników w lato, jeśli to będzie nadruk flex/sito na całej klacie lub plecach ;)

To również "świetny wybór" dla utrwalenia rozpoznawalności marki wśród odbiorcy detalicznego.


  • 1

m0drzew

    Nowy użytkownik

  • 23 postów
    • Czas spędzony online: 7h 48m 25s
3
Neutralna
  • LocationPolska

Napisano 10 maja 2015 - 08:14

#7

To również "świetny wybór" dla utrwalenia rozpoznawalności marki wśród odbiorcy detalicznego.

polecam: http://blog.drukarni...ejelo-siodemke/


  • 0





Podone tematy Collapse

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych