Trochę ostudziło mój zapał jak pochodziłem po ich stronie. Chciałem zadać parę pytań przez Live Chat to mi przeglądarka odcięła połączenie bo mają wygasły certyfikat. Po kliknięciu w panel klienta wywala error. Jakoś tak...niepochytane mają tam wszystko
Awaria w firmie hostingowej 2be.pl
Napisano 31 marca 2016 - 19:28
Panowie, wy tu z gadką o bezpieczeństwie danych, podczas gdy - w tym przypadku LH - fizycznie znajdują się one w niemieckim DC ?
Wesoło się robi.
Jeszcze weselej gdy resellerzy (bo tego hostingiem ciężko nazwać) bazują na infra w US albo jeszcze lepiej, w malezji.
A co do całego gulaszu z 2BE, to już słyszałem od znajomych administratorów jaki się rwetes zrobił w całej branży od strony klienckiej.
Tylko czekać aż pojawią się nowe kampanie banerowe w korpohostingach
ps. nie kopie się leżącego w swojej lidze, ale jeśli chodzi o trupa to już kwestia moralności
Napisano 22 kwietnia 2016 - 15:04
Oni chyba już powrócili. Co ciekawe - powrócili nawet na swoje pozycje w wyszukiwarce ;-)
Ale tego co stracili wizerunkowo przy tej akcji już nie odbudują. Z drugiej strony za rok pewnie większość zapomni o sprawnie.
Napisano 26 kwietnia 2016 - 23:34
Z drugiej strony za rok pewnie większość zapomni o sprawnie.
Wszystko zależy od tego, co za rok zostanie w SERPach.
Na ten moment top10 nie wygląda zachęcająco.
Napisano 27 kwietnia 2016 - 07:31
Nieświadomy klient nie będzie o niczym wiedzieć. Ci bardziej w temacie nie zapomną
Napisano 29 kwietnia 2016 - 15:05
Na zakończenie tematu:
To tylko kolejny dowód na jego brak profesjonalizmu.
Napisano 29 kwietnia 2016 - 19:23
Na zakończenie tematu:
Jak już znalazł kogoś, kto wskrzesił w jako taki sposób cały hostingowy majdan na nogi ?
Cóż, próbował opylić markę wcześniej, ale przy sprzedaży trupa zagalopował się przy dopisywaniu zer na końcu kwoty.
Napisano 29 kwietnia 2016 - 21:13
Jak już znalazł kogoś, kto wskrzesił w jako taki sposób cały hostingowy majdan na nogi ?
Cóż, próbował opylić markę wcześniej, ale przy sprzedaży trupa zagalopował się przy dopisywaniu zer na końcu kwoty.
za jaka kwote?
Napisano 04 maja 2016 - 00:14
za jaka kwote?
Dziewięćset.
Ale to - o ile dobrze pamiętam - była ostatnia z podanych kwot .
Napisano 04 maja 2016 - 07:31
Dziewięćset.
Ale to - o ile dobrze pamiętam - była ostatnia z podanych kwot .
o kurcze no nieźle. Nie znam się na tym, ale kwota kolosalna.
Napisano 04 maja 2016 - 19:59
Zaczerpnięte z facebooka niebezpiecznik.pl: http://allegro.pl/pe...6150127267.html
bardzo prawdopodobne, że to wyposażenie biura 2be.pl
Napisano 04 maja 2016 - 21:29
o kurcze no nieźle. Nie znam się na tym, ale kwota kolosalna.
Dość pogmatwana sprawa, ale sprzedaż marki hostingowej nie pojawia się częściej niż raz na 3-4 kwartały.
W przypadku rozpoznawalnej (pozytywnie) marki, bańka to nie jest zawrotna kwota.
Przy ilości klientów wynoszącej kilka tyś. ROI nastąpi dość szybko (2-4lata).
Tylko że tutaj nie ma już mowy o żadnym ROI, bo nie ma co spieniężać ani na czym (bardziej kim) zarobić
Zaczerpnięte z facebooka niebezpiecznik.pl: http://allegro.pl/pe...6150127267.html
bardzo prawdopodobne, że to wyposażenie biura 2be.pl
Zerknij do podawanego już artykułu na hostingnews.
Ciąg dalszy żenady. Ale akurat mam pod ręką czipsy paprykowe
Napisano 04 maja 2016 - 21:38
No faktycznie żenada. Mocno pachnie tutaj januszowaniem w biznesie. Chociażby ta wyprzedaż po "promocyjnych" cenach
Napisano 05 maja 2016 - 23:19
No faktycznie żenada. Mocno pachnie tutaj januszowaniem w biznesie. Chociażby ta wyprzedaż po "promocyjnych" cenach
Mnie coś takiego osobiście mocno w..irytuje.
Bo przez takich centusiów i partaczy, o wydymanym ego - kręcącym kolejne kółko wokół układu słonecznego - obrywa się całej branży.
Media chwyciły temat, bo jest się na kim pastwić. Zaraz potem następują dziesiątki telefonów i maili do pomocy technicznych. Bbo się Miecio, Zbychu czy inny Marek zwiedzieli że ich statyczne stronki zrobione za torbę cuksów przez chrześniaka, są zagrożone. A płacą za to całe dwie dychy rocznie.
Tyle powinni bulić za każde 10min dręczenia administratora durnymi pytaniami po jednostronnych artykułach z gazety wybiórczej.
Kolejny raz pada cień na małych dostawców i tych, których załoga pomimo sporej wiedzy i doświadczenia nie ma jeszcze wyrobionej marki.
Napisano 11 maja 2016 - 15:22
Ale to w końcu dalej normalnie działa, czy nie? Widziałem, że po tym padzie to oni nawet w Google wrócili na wyższe pozycje niż mieli poprzednio. Więc przynajmniej pod tym względem sytuacja im się poprawiła.
Napisano 07 czerwca 2016 - 15:14
Ciekawie. A ogólnie poszedł jakiś pozew zbiorowy? Pozwy indywidualne? Nie chce mi się wierzyć, że większe firmy tak to zostawią.
Napisano 08 czerwca 2016 - 07:57
Pewnie nie zostawią, dlatego firma szybko została zamknięta zlikwidowana i tyle będzie kogo pozywać A właściciel ma czyste rączki i może brać się za kolejny biznes.
webDeveloper
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych