Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

WebGL stabilna technologia do renderowania 3d w przeglądarce


Brak odpowiedzi do tego tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
przemoo83

    Stary wyjadacz

  • PipPipPip
  • 316 postów
    • Czas spędzony online: 24d 21h 32m 26s
46
Bardzo dobra

Napisano 11 kwietnia 2016 - 15:11

#1

Jaka waszym zdaniem jest najbardziej stabilna technologia/framework do renderowania scen 3d w przeglądarce? Obecnie używam Unity lub three.js. Obie jednak nie są idealne bo Unity ma niestety spore problemy z wydajnością i rozmiarem generowanego js-a a z kolei three.js ze stabilnością działania i ogólnymi niedoróbkami. Może jest coś jeszcze wartego uwagi oprócz tych 2-óch? Czego byście osobiście użyli w produkcji? A może Waszym zdaniem WebGL jest jeszcze zbyt mało dojrzałą technologią?


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych