Skocz do zawartości

pdziadkiewicz

Rejestracja: 29 sty 2014
Poza forum Ostatnio: lut 06 2014 22:20
-----

Moje posty

W temacie: Jak wyceniacie stronę www? Co odpowiadacie na pytanie "ile to kosztuje?...

06 lutego 2014 - 22:19

Wiesz, zawsze możesz mu to przedstawić jako możliwość, nie jako konieczność, np.: "Klientom, którzy polubili moją stronę na FB oferuję X% zniżki.". I kliento sobie wybierze: chce zniżkę czy nie chce. :) Wydaje mi się, że nie musisz się przejmować czy nie poczuje się przymuszany.


W temacie: Jak wyceniacie stronę www? Co odpowiadacie na pytanie "ile to kosztuje?...

06 lutego 2014 - 15:14

U mnie cennik się nie sprawdza może dlatego, że oprócz stron internetowych pracuję z klientem dalej - nawet podpowiadam mu co ma dalej robić. I w związku z tym, że zajmuje to mój czas, to wliczam takie konsultacje w cenę wykonania strony www. Dlatego konieczna jest za każdym razem rozmowa z klientem. Muszę choćby sprawdzić co on wie, jak bardzo będzie się zdawał na mnie, a jak bardzo chce przeforsować swoje pomysły (i czy są sensowne). Pracuję z człowiekiem od A do Z, a jeśli zdarzy się ktoś, kto chce tylko stronę www... cóż, już mi się kilka razy zdarzyło spłoszyć klienta, bo bardziej niż on chciałem mu zrobić stronę www, która naprawdę mu się przyda.

 

@Michał, tylko ostrożnie, FB wcale nie jest takim super miejscem, które "samo" przyciągnie Ci klientów. Może zamiast rabatu po prostu zaskocz klienta czymś czego się nie spodziewa, wywołaj efekt wow! - wtedy na pewno nie będzie miał problemu z kliknięciem w Lubię to na Twojej stronie. Albo pulikuj ta porady dla właścicieli stron (jak promować stronę, itp) i zachęcaj klientów żeby klikali, to dowiedzą się wielu ciekawych rzeczy.


W temacie: Jak wyceniacie stronę www? Co odpowiadacie na pytanie "ile to kosztuje?...

06 lutego 2014 - 00:05

Cennik próbowałem wykorzystać, ale nic z tego nie wyszło - za dużo musiałem tłumaczyć i tak :) Staram się dopasowywać do potrzeb klientów, a nie ich do swojego cennika. A wiadomo, że każdy ma swoje potrzeby: jeden chce taką stronę, drugi inną i w sumie wychodzi, że cennik jest próbą zaproponowania jednej (lub dwóch - trzech) stron takich samych każdemu.

 

Dlatego wolę poświęcić klientowi czas i wytłumaczyć mu wszystko co potrzebuje na spokojnie. Przy okazji zobaczy, że wiem o czym mówię, a to wpłynie na większe zaufanie jego do mnie - a to z kolei ułatwia dalsze rozmowy, bo klient mi bardziej ufa jako specjaliście.

 

Dlatego wg mnie cennik się nie sprawdzi. Ale są przecież firmy i pojedynczy projektanci stron www, którzy cennik mają i uzywają. I jakoś im się to sprawdza.


W temacie: Czy taki ruch da się wykorzystać?

05 lutego 2014 - 23:53

A Twój serwis jest podobny do tego z domeną bez literówki? Jesli tak, to pewnie część osób pomyli się i uzna, że dobrze trafiła. Wtsdy masz większą szansę na zarobienie, bo zatrzymasz ich na dłużej.


W temacie: Mocna lista darmowych katalogów: PR 2-8

05 lutego 2014 - 23:50

Oooo, fajny temat. Korzystałem kiedyś z listy Cezzy'ego, ale nie ma tam już prawie w ogóle darmowych katalogów. Dzięki wielkie.