Skocz do zawartości

memcik

Rejestracja: 04 wrz 2015
Poza forum Ostatnio: wrz 04 2015 23:57
-----

Moje tematy

e-marketing - newslatery

04 września 2015 - 23:43

Cześć od dwóch lat zajmuję się mass maillingiem, do którego przywykłem tak bardzo i tak się przejąłem losem wysyłanych newslaterów, że chciałem Was, użytkowników poprosić o udział w krótkiej ankiecie.

 

Wyniki będą publiczne, zaś wynik wykorzystam do opracowania konkretnej metody marketingowej oraz jej cech, które pozwolą na uzyskanie większej skuteczności.

 

Aktualnie prywatnie posiadam bazę blisko 45tysięcy użytkowników, którzy zapisali się do newslatera (konkretnie; newslater gier), który regularnie wysyła konkretną informacje o nowościach w świecie gier (raz na miesiąc lub częściej). Oczywiście każda osoba może w każdej chwili anulować subskrybcję (do tej pory dokonało tego ok 80osóB). Strona: http://www.kliknij.info/ Stronię od komentarzy typu 'to zwykły spam'- może i spam, ale nie jest on taki zwykły, ponieważ każdy rejestrujący się wie gdzie po co się rejestruje. Baza mailli jest kompletna, bez 'sztucznych' emaili (rejestracja wymaga zatwierdzenia, późniejsza zmiana maila jest niemożliwa).

Dzięki temu mogę- dla konkretnego grona odbiorców wysyłać także płatne recenzje oraz zapowiedzi lub po prostu zwykłą reklamę stron internetowych.

Obecne statystyki, które posiadam (przeprowadzone badania) mówią, że aż 55% odbiorców przeczyta otrzymaną wiadomość w dniu doręczenia. Kolejne 20% w kolejnych 5 dniach. Zaś reszta, 25% to osoby, które przeczytają w późniejszych terminach lub wcale. Badania opierały się na promocji sprzedaży gry GTA 5 (wraz ze specjalnym odnośnikiem, który zliczał wejścia).

Jeżeli będą jakieś pytania- proszę śmiało. Jeżeli masz biznes- priv. Wysyłam płatny mailling, 0,01PLN za jeden wysłany mail (oczywiście kod HTMLowy lub zwykły tekst), przy większych zakupach staram się dorzucać gratisy.