Skocz do zawartości

Zdjęcie

Mail trafia do spamu

progreso.pl mail spam folder spam

12 odpowiedzi w tym temacie
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
zonic

    WT Elite

  • 2 911 postów
    • Czas spędzony online: 134d 2h 28m 23s
472
Znakomita!
  • LocationToruń

Napisano 06 czerwca 2014 - 22:36

#1

Hej. Ostatni założyłem nowe konto pocztowe na swoim serwerze z progreso.pl i maile z neigo wysyłane trafiają do spamu w Gmailu.

Podpowie ktoś, jak to przetestować i spróbować naprawić? Zapewne jakieś sprawdzanie serwera na blacklisted itd.

A potem może jakaś konfiguracja pomoże?


  • 0

unbreak

    WT Elite

  • 1 937 postów
    • Czas spędzony online: 27d 8h 43m 36s
506
Znakomita!
  • Location/home/unbreak

Napisano 07 czerwca 2014 - 17:57

#2

Do spamu trafiają maila wysłane via php (jakiś smtp, mail() etc.) czy za pomocą webmaila?

 

Pierwsze co to pisz do hostera, on powinien odpowiadać za taki błąd - bo śmiało można to nazwać błędem. Puść mi maila z tamtej skrzynki na mój mail (z profilu) podejrzę co tam w nagłówkach jest, czy wszystko się zgadza.


  • 0

webDeveloper


zonic

    WT Elite

  • 2 911 postów
    • Czas spędzony online: 134d 2h 28m 23s
472
Znakomita!
  • LocationToruń

Napisano 07 czerwca 2014 - 18:17

#3

Chodzi o webmail. Podesłałem maila.


  • 0

unbreak

    WT Elite

  • 1 937 postów
    • Czas spędzony online: 27d 8h 43m 36s
506
Znakomita!
  • Location/home/unbreak

Napisano 07 czerwca 2014 - 20:18

#4

Nagłówki wyglądają raczej OK. Return-path ok. Zastanowiłbym się czy tutaj nie leży przyczyna:

Received: from unknown (HELO poczta.progreso.pl) ([email protected]@xx.xx.xxx.249)

zaXowałem poufne informacje - rozchodzi się o 'from unknown'.

 

Dziwnie też wygląda:

X-Google-DKIM-Signature: ...

Co sugerowałoby że email został wysłany poprzez Google Apps, a nie webmail prestigo :D

 

 

Na Twoim miejscu bym pisał do prestigo, a później do rejestratora domeny.


  • 0

webDeveloper


zonic

    WT Elite

  • 2 911 postów
    • Czas spędzony online: 134d 2h 28m 23s
472
Znakomita!
  • LocationToruń

Napisano 22 lipca 2014 - 12:07

#5

Rzuci ktoś okiem na te nagłówki?

 

Received: (qmail 13403 invoked from network); 22 Jul 2014 10:59:00 -0000
Received: from unknown (HELO p32b.progreso.pl) (77.79.244.42)
  by p32.progreso.pl with SMTP; 22 Jul 2014 10:59:00 -0000
Received: (qmail 13399 invoked from network); 22 Jul 2014 10:58:59 -0000
Received: from unknown (HELO poczta.progreso.pl) (maciej@[email protected])
  by p32.progreso.pl with ESMTPA; 22 Jul 2014 10:58:59 -0000
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative;
 boundary="=_8dabf7d222d58add1bd81916536b4ba0"
Date: Tue, 22 Jul 2014 12:58:59 +0200
From: Katarzyna Kicia-Dudek <[email protected]>
To: [email protected]
Subject: XX
Organization: XXX
Return-Receipt-To: Maciej XX <[email protected]>
Disposition-Notification-To: Maciej XXX <[email protected]>
Message-ID: <[email protected]>
X-Sender: [email protected]
User-Agent: Roundcube Webmail/RCMAIL_VERSION

--=_8dabf7d222d58add1bd81916536b4ba0
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8

  • 0

unbreak

    WT Elite

  • 1 937 postów
    • Czas spędzony online: 27d 8h 43m 36s
506
Znakomita!
  • Location/home/unbreak

Napisano 22 lipca 2014 - 13:48

#6

A pisałeś do prestigo?

Nie widzę nigdzie w nagłówku return-path, co może być przyczyną. Dodaj go do headera.

 

 

EDIT: Acha, bo to wysłane z webmaila, to nie dodasz tego :D Pisz do prestigo, to jest w ich kwestii żeby maile wysyłane z ich serwera nie trafiały do spamu.


Użytkownik unbreak edytował ten post 22 lipca 2014 - 13:49

  • 1

webDeveloper


Zimistrz

    Stary wyjadacz

  • 465 postów
    • Czas spędzony online: 14d 2h 42m 38s
116
Znakomita!

Napisano 23 lipca 2014 - 09:02

#7

Nic z tym nie zrobisz. Gmail klasyfikuje sporo serwerów pocztowych hostingodawców jako spam.

Sam możesz co najwyżej dodać do swojego konta filtr albo adres mailowy jako nowy kontakt i nic ponad to.


  • 1

zonic

    WT Elite

  • 2 911 postów
    • Czas spędzony online: 134d 2h 28m 23s
472
Znakomita!
  • LocationToruń

Napisano 23 lipca 2014 - 09:59

#8

Nic z tym nie zrobisz. Gmail klasyfikuje sporo serwerów pocztowych hostingodawców jako spam.

Sam możesz co najwyżej dodać do swojego konta filtr albo adres mailowy jako nowy kontakt i nic ponad to.

Spoko. 
Progreso odpisało, że nie sa na liscie banow itd. Domena tez spoko. Z czasem powinno sie poprawic.

Dzieki za info :)


  • 0

kontownik

    Nowy użytkownik

  • 33 postów
    • Czas spędzony online: 58m 57s
2
Neutralna

Napisano 11 sierpnia 2014 - 11:02

#9

Też miałem problem z gmail na kilku hostingach- jest to wyłącznie kwestia firmy.

W netdc (gdzie jestem aktualnie) też pojawił się problem, coś porobili i od tamtego czasu maile trafiają do odbiorczej.

 

Na Twoim miejscu pomęczyłbym progreso, bo jakby nie patrzeć dużo osób ma gmaila.


  • 0

zonic

    WT Elite

  • 2 911 postów
    • Czas spędzony online: 134d 2h 28m 23s
472
Znakomita!
  • LocationToruń

Napisano 11 sierpnia 2014 - 16:26

#10

Też miałem problem z gmail na kilku hostingach- jest to wyłącznie kwestia firmy.

W netdc (gdzie jestem aktualnie) też pojawił się problem, coś porobili i od tamtego czasu maile trafiają do odbiorczej.

 

Na Twoim miejscu pomęczyłbym progreso, bo jakby nie patrzeć dużo osób ma gmaila.

Było tak jak odpisali, więc luz :) Akurat do ludzie z progreso.pl mam zaufanie i fajnie się z nimi dogaduję.


  • 0

m0drzew

    Nowy użytkownik

  • 23 postów
    • Czas spędzony online: 7h 48m 25s
3
Neutralna
  • LocationPolska

Napisano 21 stycznia 2015 - 05:36

#11

Aby nie zakładać nowego tematu:

 

w firmie wysyłamy maile na tej samej domenie pomiedzy pracownikami, i maile czasem dochodzą normalnie, a czasem jako "spam" gdize szukać przyczyny?

 


  • 0

--

Jakieś takie moje wypociny: słupskie pogaduchy


unbreak

    WT Elite

  • 1 937 postów
    • Czas spędzony online: 27d 8h 43m 36s
506
Znakomita!
  • Location/home/unbreak

Napisano 22 stycznia 2015 - 09:43

#12

1. Filtry w kliencie poczty - można łatwo sprawdzić, wziąc takiego maila który trafia do spamu, usuwać po słowie i wysyłać, aż nie trafi do spamu :)

2. U dostawcy usług.


  • 2

webDeveloper


m0drzew

    Nowy użytkownik

  • 23 postów
    • Czas spędzony online: 7h 48m 25s
3
Neutralna
  • LocationPolska

Napisano 22 stycznia 2015 - 18:40

#13

1. Filtry w kliencie poczty - można łatwo sprawdzić, wziąc takiego maila który trafia do spamu, usuwać po słowie i wysyłać, aż nie trafi do spamu :)

2. U dostawcy usług.

Dzięki


  • 1

--

Jakieś takie moje wypociny: słupskie pogaduchy






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: progreso.pl, mail, spam, folder spam

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych