Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Aplikacja Bootstrap + Unity3d


10 odpowiedzi w tym temacie
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
przemoo83

    Stary wyjadacz

  • PipPipPip
  • 316 postów
    • Czas spędzony online: 24d 21h 32m 26s
46
Bardzo dobra

Napisano 10 grudnia 2015 - 15:31

#1

Robię sobie konfigurator aut w WebGl z wizualizacją w Unity3d i już na samym początku wyboru koloru karoserii mam problemy. Mianowicie sama wizualizacja się chwilkę ładuje i jeśli ktoś kliknie w guzik wyboru koloru zanim się załaduje podgląd to Unity wywala błędy. Można jakoś wykryć w przeglądarce moment załadowania się tego okna i dopiero wtedy uruchomić skrypt wyboru koloru? Problem z Unity jest taki, ze w zasadzie nie ma dobrego API dla WebGl i z przeglądarki mogę tylko do Unity wysyłać wartości prymitywne typu integer czy string. Poza tym po stronie Unity skryptuję to w C# a tam niestety musi być porządek z typami danych więc wolałbym jak najwięcej "eventów" obsłużyć po stronie przeglądarki w JS żeby już nie musieć grzebać w Unity API.

Demko tutaj (nie działa z wiadomych przyczyn na IE):   http://przemoo83.esy.es/unity/

 


  • 0

unbreak

    WT Elite

  • 1 937 postów
    • Czas spędzony online: 27d 8h 43m 36s
506
Znakomita!
  • Location/home/unbreak

Napisano 11 grudnia 2015 - 08:48

#2

U mnie działa i nic nie wywala :) Fajnie to wygląda :D


  • 0

webDeveloper


przemoo83

    Stary wyjadacz

  • PipPipPip
  • 316 postów
    • Czas spędzony online: 24d 21h 32m 26s
46
Bardzo dobra

Napisano 11 grudnia 2015 - 09:49

#3

Musiałbyś kliknąć w guziki zmiany karoserii w momencie ładowania podglądu wtedy wywyala:/ na razie to tylko podgląd demo z kilkoma elementami. Kumpel ma mi zrobić modele kilku aut i jakiś background to wtedy bedzie wypas... i pewnie zaj...ie przeglądarke :P


  • 0

zonic

    WT Elite

  • 2 911 postów
    • Czas spędzony online: 134d 2h 28m 23s
472
Znakomita!
  • LocationToruń

Napisano 11 grudnia 2015 - 10:25

#4

jeździłbym :)

Zrób coś z rankingiem :D będziemy bić forumowe rekordy :D


  • 0

przemoo83

    Stary wyjadacz

  • PipPipPip
  • 316 postów
    • Czas spędzony online: 24d 21h 32m 26s
46
Bardzo dobra

Napisano 11 grudnia 2015 - 10:30

#5

W sumie w założeniu to nie miała być gra ale kto wie :P. Największy problem jest tu zawsze z optymalizacją. O ile build na Windowsa śmiga jak cholera o tyle na przeglądarkę muszę się napocić, żeby to w miarę nie cięło.


  • 0

unbreak

    WT Elite

  • 1 937 postów
    • Czas spędzony online: 27d 8h 43m 36s
506
Znakomita!
  • Location/home/unbreak

Napisano 11 grudnia 2015 - 12:06

#6

Auto mi spadło i nie mogę dalej jeździć :(

Fajnie się driftuje. Co do samego błędu, to czy nie majkiegoś callbacka w momencie załadowania się tego?


  • 0

webDeveloper


przemoo83

    Stary wyjadacz

  • PipPipPip
  • 316 postów
    • Czas spędzony online: 24d 21h 32m 26s
46
Bardzo dobra

Napisano 11 grudnia 2015 - 12:51

#7

Auto mi spadło i nie mogę dalej jeździć :(

Fajnie się driftuje. Co do samego błędu, to czy nie majkiegoś callbacka w momencie załadowania się tego?

Zamiast pomagać to ci się bawią :P  dorobiłem barierki i troche placu to juz nie wypadniesz :D . Co do callbacka to szukam właśnie w dokumentacji ale na temat WebGL prawie nic nie ma:/ 


  • 0

unbreak

    WT Elite

  • 1 937 postów
    • Czas spędzony online: 27d 8h 43m 36s
506
Znakomita!
  • Location/home/unbreak

Napisano 11 grudnia 2015 - 13:22

#8

Nie wierzę że nie ma jakiegoś callbacka :\

 

Teraz po dorobieniu barierek nie chce mi się ładować :<


  • 0

webDeveloper


przemoo83

    Stary wyjadacz

  • PipPipPip
  • 316 postów
    • Czas spędzony online: 24d 21h 32m 26s
46
Bardzo dobra

Napisano 11 grudnia 2015 - 13:25

#9

To stoi na darmowym hostingu i może dlatego są problemy z ładowaniem. Po refreshu powinno być ok. Callback pewnie jest ale muszę go namierzyć :P

EDIT:

W podziękowaniu za próbę pomocy masz tu wersję w której możesz rozjeżdżać własne posty :D

http://przemoo83.esy.es/unity/dev/


Użytkownik przemoo83 edytował ten post 11 grudnia 2015 - 13:33

  • 1

unbreak

    WT Elite

  • 1 937 postów
    • Czas spędzony online: 27d 8h 43m 36s
506
Znakomita!
  • Location/home/unbreak

Napisano 11 grudnia 2015 - 15:23

#10

Hehehe, dobre :D


  • 0

webDeveloper


przemoo83

    Stary wyjadacz

  • PipPipPip
  • 316 postów
    • Czas spędzony online: 24d 21h 32m 26s
46
Bardzo dobra

Napisano 11 grudnia 2015 - 15:32

#11

A tak poważnie wracając do tematu to chyba odpuszczę i albo przeniosę cały UI do Unity albo zmienię bibliotekę na three.js. Tam jest łatwiej po stronie przeglądarki wszystko robić. W Unity dopóki nie zrobię builda to tak naprawdę nie wiem co działa a co nie


  • 0





Podone tematy Collapse

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych