https://github.com/giakki/uncss
https://addons.mozil...t-me-selectors/
Napisane przez karolgorecki w 03 maja 2016 - 16:59
Napisane przez karolgorecki w 17 kwietnia 2016 - 21:04
Jakbym musiał wybrać między tymi dwoma to bym brał Angulara 2. Osobiście wole Reacta
Napisane przez karolgorecki w 24 lutego 2016 - 19:48
Wrzuć projekt na github lub coś innego. Cieżko zgadnąć jak nie widać reszty. Może pliki Sass masz z rozszerzeniem .sass? Zobacz czy zmiana ścieżki na np. "gulp.src('./sass/**/*.scss')" i "./css" coś naprawi.
Napisane przez karolgorecki w 19 lutego 2016 - 20:22
Jak wyżej. Najpierw bym zrobił pod mobile a potem na większą rozdzielczość. W tym przykładzie kontener co trzyma te "widoki" na większej rozdzielczości można by absolutnie ustawić.
Opcja z podwójnym menu (mobile + desktop) też nie jest zła. O ile nie ukrywasz jakiś większych bloków gdzie treść jest pisana pod SEO to będzie wszystko ok
Napisane przez karolgorecki w 31 stycznia 2016 - 14:54
Instalujesz Gulpa globalnie czyli "npm install -g gulp"
Wchodzisz do swojego katalogu z projektem i tam już powinieneś mieć package.json - wtedy byś tylko zrobił "npm i" i by zainstalowało wszystkie zależności.
Jeśli go nie masz to robisz od początku czyli "npm init". Potem możesz dodać te swoje dev zależności: "npm install --save-dev gulp" itd.
Gulpfile też powinien być w głównym folderze ale chyba ścieżki musisz w nim poprawić.
Jak potrzebujesz tylko proste rzeczy robić to Gulp czy Grunt jest zbędny. Wszystko możesz zrobić przy pomocy npm'a.
Napisane przez karolgorecki w 26 stycznia 2016 - 20:20
Ja bym zrobił mapę 'vehicleParts' lub coś podobnego:
0 => vehicle-front
1 => vehicle-left-front
2 => ... itd
potem napisz generyczną funkcję, która tego używa.
Jeśli 'vehicleDamage.attributes.vehicle_part' może być inny to niż te podane wyżej to dodaj sprawdzenie czy klucz jest w obiekcie.
Tak na szybko:
var vehicleParts = [
'vehicle-front',
'vehicle-left-front',
'vehicle-left-middle',
'vehicle-left-rear'
];
function addDamageToImage(vehicleDamage) {
var part = vehicleDamage.attributes.vehicle_part;
if (part > vehicleParts.length || part < 0) {
return;
}
var partName = vehicleParts[part];
$('.' + partName).attr('src', 'img/' + partName + '_damaged.png');
}
Jak używasz es6,7 to pozmieniaj na arrow func, var na const itd
Napisane przez karolgorecki w 04 stycznia 2016 - 19:38
Ja bym zrobił z 3 warstwy i dodał do nich maski + użył obiektów inteligentych.
Dlaczego? Bo jak będziesz podmieniać zdjęcia to nie musisz za każdym razem ich przycinać (najwyżej dopasować).
Dzięki obiektom inteligentym po kilkukrotnym skalowaniu nie tracisz na jakości.
Można by też to zautomatyzować napisać sobie skrypt to wrzucania zdjęc, tylko nie masz tutaj gwarancji, że zdjęcie
będzie dobrze dopasowane do maski.
Napisane przez karolgorecki w 04 stycznia 2016 - 19:22
Jeśli nie musisz mieć wspracia dla starszych przeglądarek to lepiej zrobić przez toggleClass.
Animację lepiej zrobić w CSS np. poprzez transform (lepsza wydajność zwłaszcza na mobile).
Przykłady http://tympanus.net/...ts/elastic.html
Napisane przez karolgorecki w 20 grudnia 2015 - 23:17
Aktualnie korzystam z jsfmt (inspirowany Golangowym gofmt). Fajnie działa z sublime text - formatowanie przy zapisie pliku. (https://github.com/i...i/sublime-jsfmt)
Ta strona używa cookies!
Szanowni Państwo, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Projekt zonic Kodowanie MediaInfini
Community Forum Software by IP.Board 3.4.6
Właściciel: Web-talk.pl