Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Subdomena serwera a domena

pozycjonowanie domena subdomena linkowanie

13 odpowiedzi w tym temacie
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
sereknr1
0
Neutralna

Napisano 07 listopada 2015 - 12:36

#1

Witam jestem samoukiem, zrobiłem własną stronkę (http://metal-sk.xaa.pl/) opartą o WP. Wykupiłem domenę (metal-sk.eu) jednkaże jak narazie cały czas oparta jest o subdoemnę serwera. Mam kilka pytań odnośnie "przejścia" ze subdomeny na unikatową "swoją" domenę, a mianowicie:

1 - podlinkowałem stronę na różnych serwerach tj:

        - wp, onet, sznurkownia, och, youtube, panoramafirm, firmy.net, moja firma itp itd

i czy jeśli zmienię adres z metal-sk.xaa.pl moje podlinkowania stracą na wartości? Czy będą użyteczne czy będę musiał cały proces podlinkowania zacząć od nowa ?

2 - jak rozumiem wystarczy w ogólnych ustawienia WP zmienić dotychczasowy adres na zakupioną domenę?

3 - w bibliotece WP adresy obrazów oparte są o adres xaa.pl czy ten adres zmieni się automatycznie czy trzeba będzie wszystkie zdjęcia i obrazy usnąć i wstawić na nowo aby zniknęła subdomena?

4 - Wszystkie linki wewętrzne na stronie należy edytować i zmienić na adres domeny ?

5 - Czy w narzędziu webmaster tools należy ponownie dodać kod weryfikacyjny ? Czy podobnie należy zrobić w analityce od google oraz bing?

6 - Na jakie ewentualne problemy mogę się narazić zmieniając adres z subdomeny na domenę?

7 - Mam utworzone aukcje na allegro gdzie link w treści dodany jest do subdomeny (metal-sk.xaa.pl) czy użytkownik będący na aukcji zostanie automatycznie przeniesiony na nowy adres domeny (metal-sk.eu) ?

8- Pliki robots i sitemap co z nimi? Mam zainstalowany dodatek seo by yoast więc sitemapa chyba automatycznie się zaktualizuje a robots? 

Strona oparta jest o proserwer.pl i tam też kupiona została domena. Dodam iż w cpanelu "zaparkowałem domene" zgodnie z instrukcją. Prosił bym o zrozumienie ale jestem laikiem. Z góry dziękuje za wyczerpujące odpowiedzi :)